JE electronic har den nødvendige baggrund for en effektiv
indsats - fra produktets idéfase til den pågældende
styring/automatikenhed foreligger fuldt færdig i det ønskede
antal.
Et samarbejdsforløb kan således etableres på basis af alle eller
nogle af følgende opgaveområder:
Fastlæggelse af grundspecifikationer - f.eks. vedr. funktion/anvendelse, kvalitet/pålidelighed, service/vedligeholdelse, miljø/driftsforhold, sikkerhed/konsekvens ved fejl, kunde-/myndighedskrev, økonomi-/tidsforhold.
Formulering af ydre grænseflader - bl.a. i forhold til brugerbetjening, hardwarebegrænsninger, ekstern kommunikation, hastighedskrav/nøjagtighed, sikkerhed samt udvidelsesmuligheder/-ønsker.
Rådgivning vedr. myndighedskrav, CE-mærkning m.v.
Den egentlige produktudvikling/etablering af færdig
projektbeskrivelse - inkl. oversigt over omkostnings-, pris- og
tidsforløb for det nye produkt.
I mange tilfælde vil der meget tidligt i samarbejdsforløbet kunne
etableres ganske præcise prisvurderinger vedr. såvel JE
electronic's indsats som af det færdige elektronikprodukt.
Udførelse af den nødvendige - såvel indledende som endelige - dokumentation vedr. både hardware og software.
Fremskaffelse af nødvendige komponenter samt opstart af montage/produktion og afprøvning/tests - først af en prototype og derefter af 0-serien og det færdige produkt.
Jo mere JE electronic involveres i det totale forløb, jo større er muligheden for at opnå en funktions- og prismæssig optimering, så kunden får lige netop det, der er behov for - nemlig den helt rigtige funktion til den lavest mulige pris!
JE har lavet styringer til
autolifte i over 25 år ?